midnightpoison

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Tuula - 14 augusti 2015 12:39

Då är det Fredag igen. Dock är jag grymt uttråkad idag, och dagen har knappt inte ens börjat än. Hur ska detta gå, alltså? Folk runtomkring mig kommer hitta på roliga saker för de har PENGAR, medan jag, fattig som en kyrkråtta får sitta hemma & glo. Enda sällskapet idag är väl den där harkranken på mitt insektsnät i köksfönstret som äcklar sig med sina långa ben. Vilket spännande liv jag har idag. NOT!


Jag hade gjort vad som helst för att fått umgåtts med S, gjort det hon gjort, ätit det hon ätit, druckit det hon druckit.. You got the picture.. Det är för jävla konstigt att jag ens tänker sådär, för vi har ju liksom inte setts.. Hon bor någon annanstans och jag här.. Well, den dagen jag kommer få chans till att träffa henne kommer nog vara den allra bästa dagen i mitt liv, för något med henne trollbinder mig.. Svårt att förklara, men så är det.. Läser du detta S, bli inte rädd :d


Jag vet inte vad jag vill med något, men jag tror att jag börjar se ett avlägset ljus därborta i tunneln.. Vill inte sätta etiketter på allt, men jag tror att jag börjar veta vart i livet jag står.. Bättre sent än aldrig, right? Hoppas att detta kommer lösa sig till det bättre bara.. Det är något av det högsta jag önskar..


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards