midnightpoison

Alla inlägg under november 2015

Av Tuula - 28 november 2015 18:36




Av Tuula - 27 november 2015 09:55

Man tror sig känna någon, men när det i slutändan sen visar sig att man inte har så mycket gemensamt längre så känner jag att det inte är nån idé att ödsla energi på nån. Jag har helt ärligt tröttnat på hur vissa beter sig, hur nonchalanta och ignoranta de är. Är det inte ett givande och tagande även i en vänskapsrelation? Jag tycker att jag GER och GER men får absolut noll tillbaka.


Jag har sagt det innan - och jag säger det igen; energitjuvar har inget i mitt liv att göra. Speciellt inte de som alltid ska yttra sig om än det ena, än det andra.

 

Tar ni åt er? BRA! Exakt det som är meningen. Inse att karma kommer sparka er så jävla hårt i arslet nån gång under livet, så ni önskar att ni aldrig vart så där egoistiska och dryga.

Tack för mig. Hej.


 

Av Tuula - 22 november 2015 15:19

När mörkret börjat falla och mitt humör med den
Sitter jag och tänker på de där som kallas vän


Trodde att de där personerna jag saknar alltid skulle finnas här
men de lyser med sin frånvaro och befinner sig i annan sfär


Ingen som hör av sig och frågar hur jag mår
Bollen är rund och du kommer förtjäna vad du får


Karma är min bästa vän och ersatt platsen som förr var din
aldrig mer ska jag släppa in dig under mitt skinn


När mörkret börjar falla och mitt humör med den,
ska jag för evigt minnas när jag en gång kallade dig VÄN!


2015-11-22

Av Tuula - 13 november 2015 10:53

Ja, då är det en så kallad "olycksdag" idag. Hoppas att jag inte ramlar i trappan, blir piskad av en trädgren, tappar lusten att prata eller att jag blir dissad & får sova ensam inatt ;) Ska se om man lyckas hitta nån film att se på när kvällen övergår till natt, för jag vill bli skrämd som en idiot ikväll ^^ Hur normalt är det att vilja bli sådär rädd?!


A - I wanna kiss your goddamn lips all the time :s


Hittade en låt på min brors spotify-lista igår som jag bara älskar! Ni har alla hört den, men kanske inte just i denna tappning. Delar den här, så får ni säga vad ni tycker ^^


Av Tuula - 9 november 2015 22:28

När man sitter hemma & mår illa i magen så kan man passa på att pyssla. Mycket av det som finns på bild har jag gjort innan, men en hel del nytt finns med :)


   



Av Tuula - 4 november 2015 18:38

Då har jag kommit igång med mitt pysslande inför 28 November, då mina alster ska säljas. Ska bli kul att stå där. Min goda vän Alex ska också stå där. Hon säljer sina notebooks. Otroligt vad de är snygga och välgjorda. Kolla in hennes sida : azumstuff :)


Dessa hjärtan här nedan har jag gjort. De är kylskåpsmagneter. 6 st av dessa är min mammas, resten och lite till ska säljas. Visst är de fina? :)


   

Vad tycks om min coola vas? Fyndade den på röda korset, för jag blev helt betuttad i den. Passar perfekt på mitt köksbord i allafall ^^

   

Av Tuula - 1 november 2015 22:12

Finns en otroligt bra låt som jag fastnat för i American Horror Story :Hotels. Aldrig ens vetat att denna gruppen finns, men nu ska jag definitivt lyssna mer på dem. :)



Av Tuula - 1 november 2015 20:41

Har en snygg klänning i mina ägor, sedan några dagar tillbaka. Otroligt nöjd över den! Vad tycker ni ? Hade den på mig igår, under festligheterna som pågick. Tack, PS Clothing för denna! :* Kommer absolut köpa mer av dig :)


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards