midnightpoison

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Tuula - 4 augusti 2015 10:59

Satt här och tänkte tillbaka på en tid, då jag kom i kontakt med Sussie. Minns inte vem som tog kontakt med vem, men det blev i alla fall att vi bestämde att jag skulle komma och hälsa på. En helg hos henne, med hennes kille, hennes syskon och annat trevligt folk är ett minne blott, men det var en helg jag hade kul i allafall. Av bilderna att döma så var jag några kilo lättare också, för jag såg verkligen GLAD ut. Tillfreds på något vis.


Önskar så att hon och jag bodde lite närmare varann, för jag trivdes verkligen i hennes sällskap. Skulle vilja hälsa på henne ofta. Träffade henne för några år sen, när jag var på Takidas spelning i Linköping, men sen har vi inte setts. Det är lite synd att man alltid är så upptagen så man inte hinner ta sig tid till att träffas. Vill ju träffa deras lilla senaste tillskott. Sussie, jag saknar och tänker på dig ofta. Jag finns här för dig, även om åren går och vi inget pratar. Tur att det finns bloggar så man kan följa varann. :) <3


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards