midnightpoison

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Tuula - 6 augusti 2015 22:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tuula - 6 augusti 2015 04:33

Jag kan inte sova. Det är varmt under mitt täcke, men när jag tar dän det så blir det kallt. Näsan rinner, men jag vågar inte snyta mig. Det gör sååå djävulskt ont. Klockan 10 ska jag till läkaren för att kolla om det är något penicillin kan råda bot på, får väl innerligt hoppas det. Tror nämligen att jag har en släng av bihålsinflammation. Not so nice. Aldrig vart med om detta innan, så jag får lov att klaga. *S*


Ska träffa A & CK efter läkarbesöket, spela lite spel och gosa med deras katt(er). Den enda av dem som brukar komma fram är Frankie, och honom tycker jag om :) Eventuellt ska jag handla lite med också, så det slipper eka i kylen, inte roligt det där. Haha. Senare ikväll ska jag träffa en annan kompis, vi ska se på lite film och hänga lite. En nyfunnen kompis, men ändock väldigt trevlig :)


Jag önskar att någon kunde smekt mig över håret

och fått mig att somna om på nytt..

 

 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards