midnightpoison

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Tuula - 5 augusti 2015 21:02

Fick en släng av nostalgi nu på kvällskvisten.. Saknar Feri, saknar Göteborg, saknar Phoenix. Delar med mig av en bild som jag tog då jag hälsade på Feri för många år sen..


 

Av Tuula - 5 augusti 2015 15:12

Då är jag hemma igen. Har vart hemma en stund, men helt ärligt har jag inte gjort många knop. Duschat, ätit och grejat med lite bilder och så. Pratade lite med A också, bestämde att jag ska upp till dem imorgon efter mitt läkarbesök. Jag saknar att hänga med dig / er, men du vet ju hur allt är.  Ska skärpa till mig, it's a promise.


Tog några foton på favoriterna som hänger på Juneporten, som elever från Fotoskolan i Jönköping tagit. Dessa två alster är favoriterna, helt enkelt. Den första bilden är tagen av Jennie Kempe & heter "no sin, just skin". Förstår ni varför jag tycker om denna bilden? :)



Andra bilden är tagen av Agnes Strand & heter "mer, ge mig mer för all del". Också en väldigt tilltalande och berörande bild på något vis. Den kan jag associera till rätt ofta, för de där händerna i fotot, känns som om de vore runt min hals ibland.


   



Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards