midnightpoison

Alla inlägg under januari 2016

Av Tuula - 25 januari 2016 10:21

När man funderat ett bra tag på vad man vill, så har jag kommit på det. Jag vill bli konditor. Hoppas innerligt att jag kommer in på utbildningen. Tycker att 7 Februari kan komma nu, så man får veta om man är antagen eller inte. Vågar inte ropa hej förrän beskedet kommit.


Har funderat massor på det där med känslor och så. Drömmer om någon i tid och otid, saknar när vi inte hänger och vill bara dit så fort jag klivit innanför min egna dörr. Troligen vet hon om det och det skrämmer mig lite. Jag vill inte att vi ska bli ovänner eller att hon ska känna sig besvärad i mitt sällskap. Har inte närmat mig henne, men jag skulle vilja.. Sjukt jobbigt det här, för det är inte lätt att bara blunda och låtsas att allt "okey".. Hon är verkligen nån jag börjat gilla och det kan skrämma mig en smula. Hur ska jag bete mig? Ska jag sluta vara där? Holy shit. Önskar att man kunde sluta känna nåt för nån ibland..


Every move she makes holds my eyes, and I fall for her everytime.

Av Tuula - 15 januari 2016 19:12

Då är hon snart här. 21,20 för att vara exakt. :) Tror ni jag är nervös eller!? ^^ Herregud, vad jag är nervös..



 

Av Tuula - 3 januari 2016 21:26

Årtalet har förändrats men inget annat. Jag blir äldre. Mina syskonbarn växer sig allt större. Alla gamla misstag blir ännu äldre. Förhoppningsvis så är detta mitt år, då jag råkar snubbla över kärleken. Hoppas också att min vän E dimper ner i hans knä som hon så länge längtat efter. ;)


A ~ inte så länge kvar tills du och jag ses. Känns rätt skönt att tiden gått relativt fort sen vi beslöt oss för att styra till en träff. Ska bli kul att få träffa dig äntligen :) Tycker om att prata med dig & jag fullkomligt gillar din dialekt. Men det vet du ju redan ^^ Jag längtar...

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards