midnightpoison

Alla inlägg den 23 juni 2015

Av Tuula - 23 juni 2015 20:27

Jag har vart väldigt duktig idag. Cyklade nästan 1 mil, 9,73 km för att vara exakt. 43,13 minuter tog det :) Jag är så jävla stolt över mig själv! Känns bra, att ha cyklat så pass långt utan att stannat en enda gång. Nästa gång jag cyklar den rundan så har jag minskat med 3,13 minuter. Därefter minskar jag tiden varje gång jag tar den rundan. :)


 

Av Tuula - 23 juni 2015 16:45

Pratade med en sjuksköterska nyss från Norrahammars vårdcentral. Berättade om smärtan i mitt ben, som bara ökar i styrka. Hennes råd var att fortsätta med mina övningar, använd tens-apparaten & motionera. Jag ska ta alvedon om smärtan inte blir bättre, men jag vill helst inte hålla på och knapra piller tre gånger om dagen. Ska i allafall ta och cykla en sväng med mammas cykel. Behöver ändå röra på mig, så varför inte med cykel. Jag kommer falla i bitar om jag inte gör något åt min situation. Jag har ju ont i baksidan av låret och i ena skinkan. Kan inte sitta en längre stund, så då lägger jag mig hellre ner. Kul att ligga - inte! Nä, nu får det allt vara bra med allt detta. Jag är 31 år och jag kan INTE tillåta mig till att ha ont för länge, för jag vill inte bli stillasittande för att det gör ONT. 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards