midnightpoison

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Tuula - 7 juni 2015 13:23

Gick en sväng i lagom takt idag, lite slö idag så är glad för minsta lilla jag rör mig :) 1,62 km blev det i allafall. Får se om jag orkar ta mig en promenad senare också, men just nu är det lite paus för ska tvätta & grejer här emellan. :)


Stoppade ner näsan i en klase med syrener, det gjorde min promenad lite lättare. Vackra blommor, synd att jag inte kan ha sånt inne, för de är ju fulla av pollen & grejer :(


 



Av Tuula - 7 juni 2015 11:49

Frukost2 dl special flingor med röda bär (Coop),

2 dl laktosfri mjölk (Engholm),

2 nävar med torkade körsbär, tranbär & blåbär (prisma bärmix).

Mums!

 

Imorgon är det vägning igen, hoppas innerligt att det ger några positiva besked.

Har ju försökt komma tillbaka till mina *vanliga* rutiner, vilket har funkat rätt bra.

Syndade dock med en flaska cola igår kväll, men nu hoppar vi allt sånt igen & kör stenhårt.

 

 

Av Tuula - 7 juni 2015 03:52

Jag finns till för ALLA - men ingen finns till för mig.

Jag lyssnar på ALLAS problem - men ingen lyssnar på mina.

Jag TRÖSTAR varenda en som behöver mig - men ingen tröstar mig. 

Jag KRAMAR alla som behöver närhet - men ingen kramar mig. 

Är det så konstigt att jag blir utmattad för att ingen visar något som helst intresse för mig & mitt mående?

Nej, nu är det slut på mitt snälla jag!

Av Tuula - 7 juni 2015 03:47

Ja, då verkar det som om kroppen sovit färdigt.. men synd då att mina ögon fortfarande är trötta.. får försöka somna om här snart igen, så man är piggelin när & om min mamma kommer senare idag.. blir även tvätt & umgänge.. :)


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards