midnightpoison

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Tuula - 20 juni 2015 16:56

Midsommaren är över för denna gång. Att några timmas förtäring av alkohol kan ge dygn av ångest och fullkomligt banka skiten ur en. Jag som skulle ha en nykter midsommarafton, men det gyllene guldet lockade lite. Drack inte så jättemycket ändå, för jag har inte haft ont i håret idag. Tur är väl det ;-) Har sovit, ätit och grejat lite idag, men jag kan säga att dagen efter alltid är värst :s


Molnen hopar sig på himlen, så det börjar väl regna snart. Mindre kul, men jag får en anledning till att sitta inne och kolla på Gossip Girl resten av dagen. Ska se om jag kan fixa till lite kvällis tills mamma kommer hem från jobbet, så hon slipper laga det.


Tack alla inblandade för gårkvällen. Nu kan jag lägga midsommar bakom mig & förebereda mig mentalt för mitt hinder som nalkas. Ha en bra fortsatt kväll, peeps!


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards