midnightpoison

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Tuula - 11 juni 2015 22:20

Då är denna dagen snart till ända. Vart hemma hos min mamma hela dagen, vilket kändes skönt. Var ett tag sen jag träffade mamma, så det var välbehövligt. Tack mamma - för att du finns! <3


Innan jag klev på tåget till mamma så åt jag lite fruktsallad i väntan på att tåget skulle släppa in sina resenärer. Det smakade för jäkla gott, måste jag erkänna. :) Presenten nedanför frukten var den till mamma, presentkortet som jag fick av min familj är den till höger. Och bilden nedan är jag nu, bränt mig som satan i solen ;) Märks att min hud inte är van vid solens starka strålar - fast det är skönt.. ^^


Nu ska jag strax stänga av datorn & lägga mig. Blev lite trött. :p


TACK Mamma - för denna dagen. Och TACK alla ni för presenten! <3 Jag älskar er!



 

Av Tuula - 11 juni 2015 07:04

Då vaknade jag innan ens alarmet hunnit andats, klockan ringer om ca 2 timmar. Och jag är uppe NU - liksom! Men måste erkänna att jag inte vill sova bort dessa ljuvliga dagar, när solen väl visar sig :)


Har nyss ätit frukost, så ska smälta maten lite & sen get dressed och bege mig till Vaggeryd, till min mamma. Har en present att ge till henne, som försenad mors dag present :) <3


Snart är det Fredag med.. Känns lite skönt med helg.. (wonder why) *s*


Nåväl, ska fixa mig iordning nu. Ha en bra dag, mina vänner!


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards