midnightpoison

Alla inlägg under maj 2015

Av Tuula - 7 maj 2015 09:45

You might've been hurt, babe
That ain't no lie
You've seen them all come and go, oh..
I remember you told me
That it made you believe in
No man, no cry
Maybe that's why

Every little thing I do
Never seems enough for you
You don't wanna lose it again
But I'm not like them
Baby, when you finally,
Get to love somebody
Guess what,
It's gonna be me..

You've got no choice, babe
But to move on, and you know
There ain't no time to waste
You're just too blind (too blind), to see
But in the end, ya know it's gonna be me
You can't deny
So just tell me why

Every little thing I do
Never seems enough for you
You don't wanna lose it again
But I'm not like them
Baby, when you finally
Get to love somebody (somebody)
Guess what (guess what)
It's gonna be me

It's gonna be me
Oh yeah...

There comes a day
When I'll be the one, you'll see..
It's gonna-gonna-gonna-gonna-gonna

 It's gonna be me

All that I do
Is not enough for you
Don't wanna lose it
But I'm not like that
When finally (finally)
You get to love
Guess what (guess what)

Every little thing I do
Never seems enough for you (for you babe)
You don't wanna lose it again (don't wanna lose it)
But I'm not like them
Baby, when you finally
Get to love somebody (love..)
Guess what (guess what)
It's gonna be me

Every little thing I do (Oh...)
Never seems enough for you
You don't wanna lose it again (don't wanna lose it)
But I'm not like them
Baby, when you finally (baby when you finally)
Get to love somebody
Guess what (guess what)

 

 It's gonna be me..

Av Tuula - 7 maj 2015 08:23

Det regnar idag, som vanligt. Som tur är så hann vi få fint väder igår i allafall. Njöt av värmen & grillade och umgicks med några av de finaste jag känner. Såna dagar är uppskattade, för det händer för sällan. Både solskenet & umgänget med vännerna. NI ÄR UPPSKATTADE


Idag ska jag till Hyltebruk, till min fina vän Tessan. Ska stanna kvar där några dagar, för diverse roligheter. Ska sitta barnvakt till min gudson Hampus på Lördag till Söndag. Ska bli kul att få umgås med honom lite och ha lite egentid med honom. :) <3


Ha en fin dag :)




Av Tuula - 6 maj 2015 03:37

Nattliga funderingar.
- Var har jag gjort av några av mina klänningar?
- Varför smäller någon granne i dörren så djävulskt?
- Varför regnar det bara?
- Vart har min sömn tagit vägen?
- Varför vill inte han träffa mig?
- Var kan jag fixa frisyren jag vill ha för hyfsad peng?
- När räknas man som 'käring'?
- Varför ställer jag massor med dumma frågor?

Av Tuula - 4 maj 2015 18:40

Jag tänker på dig massor fortfarande & det hoppas jag att du vet.. Det finns inget hos dig som jag ogillar.. Jag vill känna dina ljuvliga läppar mot mina, dina armar runt min hals.. Jag vill kunna se in i dina fina ögon.. Låt mig få göra detta..


Av Tuula - 4 maj 2015 16:52

Då är jag på banan igen. Har gjort mina ärenden idag som resulterat i att jag slipper vissa myndigheter & kan börja förbereda mig för ett nytt liv. Jag har bestämt att jag vill flytta & börja om på helt NY kula. Flytta dit ingen känner mig, där jag kan forma mig själv till en älskvärd och omtyckt person. Att inse saker och sedan sätta bollen i rullning är något jag velat så länge & det är NU det händer. Jag ser ljuset i tunneln - äntligen! JAG KOMMER FIXA DETTA OCKSÅ!

 

 

Av Tuula - 4 maj 2015 12:49

Då har jag rört ihop en kesosallad. Det ska bli gott att mumsa på det, alldeles strax ;) Kom & ät :)


 

Av Tuula - 3 maj 2015 14:30

Av Tuula - 3 maj 2015 14:29

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards