midnightpoison

Alla inlägg under maj 2015

Av Tuula - 20 maj 2015 23:40

Äntligen kan man börja räkna ner till Pride-paraden QOM UT här i min stad. Som jag längtat :) Blir till att gå med Alex & CK, och många andra. Tjohooo, uppdatering kommer komma sedan :)


 

Av Tuula - 18 maj 2015 10:30

2015-05-18


STARTVIKT : 131,5 KG
Delmål 1: 125 kg
Delmål 2 : 119,5
Delmål 3 : 115
Delmål 4 : 110
Delmål 5 : 100
Delmål 6 : 90
SLUTGILTIGT MÅL : 80 kg.


Denna bilden är tagen alldeles INNAN min gastric bypass 2010, och bilden till höger är taget ca 7 månader efter. Jag var så fin, så glad & så LYCKLIG! Kunde jag då - så kan jag tamejfan nu också!

 

 

Av Tuula - 17 maj 2015 11:28

Såna här dagar bör uppmärksammas OFTARE än vad som egentligen görs. Dock så finns just denna dagen en gång om året antagligen, men det finns ju andra dagar som har ungefär samma syfte. STÅ PÅ ER, mina medsystrar & bröder! Tillsammans är vi STARKARE!


Av Tuula - 16 maj 2015 12:05

Konditoriet hade slut på dessa bakelser, men jag ringde och beställde några stycken så på Måndag får jag hämta dem :) Tycker det är kul att konditorier och andra företag gör reklam för Pride-kalaset. Det gillas skarpt! :) Här  kan ni läsa artikeln :) 


Av Tuula - 14 maj 2015 21:35

Såg mitt ex för några timmar sen. Det small till i bröstet lite på det där speciella sättet som det alltid gör när jag ser honom eller hör talas om honom. Dock försvann den känslan rätt kvickt. Jag tror att jag kommit över honom nu. För gott. Har sett honom lite innan också och det har inte vart några som helst jobbigheter. Det är väl helt enkelt på tiden att jag går vidare, året vår saga tog slut var 2011. Liksom, det är 4 år sen. Nu - ikväll, då känns allt så perfekt. Men för drygt 2 år sen trodde jag att jag skulle dö om jag inte fick vara honom nära.


Nej. Nu är det bra med alla ex & tönterier. Hejdå Daniel (och mina andra ex också). Hejdå K. Hälsa inte till mig om du ändå inget menar med det. Hejdå Asse. Hoppas du finner vad du söker. Hejdå alla energitjuvar, jobbiga människor & alla fiender jag har. 


HALLO NYTT LIV! (med allt vad det innebär)

 

 

Av Tuula - 13 maj 2015 14:11

Hittade denna låten på hans tidslinje på facebook, och jag fastnade som en igel för denna låten. Jag är en väldigt analyserande människa som försöker läsa av allt, vare sig det är en låt eller ett ögonkast. Om man ändå kunde bli klok på alla dessa känslor som trängs och gör sig påminda hela tiden. 


Jag ägnar denna låten till just honom, för att han är den jag velat haft i flera herrans år. Hoppas innerligt att han förstår det snart. Knåpade ihop ett kort till honom igår, och postade det - så får hoppas att han fått det idag. Kortet innehöll endast "Jag gillar dig", men de orden räcker till mer än man kan tro. D - kan du inte inse nu att jag menar allvar?


I HAVE ALWAYS WANTED YOU!


Av Tuula - 13 maj 2015 14:04

Fick ett handgjort kort av min fina granne A. Mycket uppskattat att man får sånt ibland, det är inte varje dag det dimper ner något som gör en glad :) TACK SNÄLLA SÖTA :)


 

Av Tuula - 10 maj 2015 21:10

Blir inget långt inlägg nu, för det är dags för sängen.. Men ville bara upplysa er om att jag är HEMMA igen! :)


 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards