midnightpoison

Alla inlägg den 1 maj 2015

Av Tuula - 1 maj 2015 21:21

Året var 2004. Jag flyttade hemifrån den hösten. I Oktober / November träffade jag på en blond virrpanna med ett hett humör. Hon är den som vart med mig i ur & skur, i sjukdom & i hälsa, i nöd & lust. Den dagen bekom hon att bli min allra bästa vän, min tvillingsjäl, min andra del av mitt hjärta. Det kan gå dagar då vi inte pratar alls, men när vi väl rings vid igen så är det som tiden stått stilla. Jag älskar när du 'ringer' med min fot, jag älskar hur du kan få mig att le bland tårarna, älskar hur glad du får mig när jag är nere. Den dagen du frågade om jag ville bli gudmor till Bella & till Hampus blev jag lycklig. Ett privilegie att få vara del av dina barns uppväxt. *knack knack på axeln, sträcker ut mina armar för en kram*. Jag kommer aldrig svika dig, aldrig någonsin! Therese - tack för att du finns. 11 år har gått sen den gången, och fler år ska det bli. Jag älskar dig & barnen så mycket!

 

 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards