midnightpoison

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Tuula - 23 maj 2015 20:30

Då är paraden över för i år. Vi var drygt 6500 personer i tåget detta år. Skillnaden är dubbelt så stor om man jämför med förra året. Jag var dock inte där, men jag vet att det finns folk som gått där & de sa också att skillnaden är enorm.

Sånt gör mig glad! :)


Något som gör mig mindre glad är såna här kommentarer :

"Om det är någon som hatar homosexuella är det dom själva när det sprider runt sina dödliga könssjukdomar! Men låt oss också fira pedofilerna i namnet av kärlek, för dom får vi ju inte glömma bort! Låter ju jätte bra, låt oss göra det en helgdag!" Undertecknat Kalle.


"Ja för det är ju så viktigare att prioritera att skicka någon för att gå på en parad som inte alla jönköpingsbor är eniga om istället för att satsa fullt ut på en pågående match." Undertecknat Forza.

 

Kommentarena ser ni nedanför artikeln som jag satt in i detta inlägg. Varför kan inte folk bara hålla käft om de ska komma med dumma, dryga kommentarer?! :/

 

 

Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards