midnightpoison

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Tuula - 9 april 2015 14:10

Hon hörde av sig & det gjorde mig så glad. Hintade lite på Instagram att jag saknar henne, och därefter fick jag ett mail av henne. Jag hatar att vara osams med henne, för hon är något av det käraste jag har. Vi har vart vänner i så många år nu, så jag bör känna henne & hon bör känna mig. Det var en skit-sak enligt mitt tycke som gjorde så att vi surade. Men, nu är det förhoppningsvis dags att försonas. Hon skulle komma till mig ikväll i alla fall.. Sitta ute på balkongen och prata och dricka te är vad som kommer ske..


Jag har saknat dig..

Av Tuula - 9 april 2015 07:00

Grattis på födelsedagen, Mosters lilla Prins. Idag fyller du 5 år & du växer verkligen så det knakar. Du har snart vuxit om hela familjen, inkl din morbror ;) Jag har en present här, som väntar på att få öppnas utav dig, men den får du sen på ditt kalas. Ha en fin, dag killen & lek järnet på ditt dagis. Jag älskar dig! <3


 

Av Tuula - 9 april 2015 03:44

Ännu en version av Kents vackraste låt. Älskar att det finns människor som gör den minst lika bra som Kent själv.


Tillägnar denna låten, till allt som betyder. Som en gång betytt. <3


Presentation


Min blogg, mina ord, mina alster. Gillar ni vad ni läser, tryck på gilla-knappen ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards